0
0

Втулка заднього колеса

0
Вісь задньої втулки на промах 6000 2RS, 180 мм, на гайках.Виробник: Китай.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначено: для спокійного не агресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр осі з різьблення: Ø3/8" дюйма (..
155 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Задня втулка Quando KT-SR6R з кріпленням під дискове гальмо.Призначена для установки на гірські, MTB, гібридні велосипеди.Отвори для спиць: 32.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал осі: алюмінієвий метал Al7075..
2 298 грн
До кошика
0
Виробник: Quando (Тайвань).Вісь Quando KT-207R із конусами під ексцентрик для задньої втулки.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначена для спокійного неагресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр: 10 мм.Довжина..
170 грн
До кошика
2
Виробник: Quando (Тайвань).Вісь Quando KT-261R із конусами на гайках для задньої втулки.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначена для спокійного неагресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр: 10 мм.Довжина: 175..
157 грн
До кошика
0
Виробник: Китай.Вісь під ексцентрик для задньої втулки.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначена для спокійного неагресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр: 9,5 мм.Довжина: 145 мм.Вага: 46 грам.Колір чорний...
57 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Бюджетна задня втулка KT-AYERПризначена для встановлення на гірські та міські велосипеди.Кількість отворів для спиць: 32 шт.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал осі: CrMo сталь.Розмір осі: M10 x 135mm x 145mm...
936 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Бюджетна задня втулка KT-AYERПризначена для встановлення на гірські та міські велосипеди.Кількість отворів для спиць: 36 шт.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал осі: CrMo сталь.Розмір осі: M10 x 135mm x 145mm...
936 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Задня втулка бюджетна Quando KT-K68R.Призначена для встановлення на гірські та міські велосипеди.Кількість отворів для спиць: 36 шт.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал осі: CrMo сталь.Розмір осі: M10 x 135 x ..
988 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Задня втулка Quando KT-ME6R.Призначена для використання на гірських велосипедах.Отвори для спиць: 32.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал вісі: алюмінієвий сплав 7075.Розміри: Ø10 х 135 х 145 мм.Ширина втулки ..
3 257 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Задня втулка Quando KT-QZ1R.Призначена для установки на шосейні велосипеди.Отвори для спиць: 32.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал осі: CrMo сталь.Розміри: Ø10 х 130 х 140 мм.Ширина втулки 130 мм.Довжина осі..
1 156 грн
До кошика
0
Виробник: Китай.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначено: для спокійного не агресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр осі з різьблення: 9,2 мм.Діаметр осі у центрі: 9,75 мм.Довжина осі: 145 мм.Підшипник: про..
247 грн
До кошика
0
Виробник Novatec.Задня втулка Novatec D472TSBT.Призначена для використання на гірських велосипедах.Отвори для спиць: 32.Матеріал корпусу: кований алюміній із фрезеруванням.Матеріал осі: CrMo сталь.Розміри: Ø10 х 135 х 145 мм.Ширина втулки 135 мм.Довж..
1 422 грн
До кошика
0
Вісь задньої втулки M10x145мм пром-підшипник 6200 RS ексцентВиробник: Китай.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначено: для спокійного не агресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр осі з різьблення: Ø3/8" дюйма..
165 грн
До кошика
0
Виробник: Китай.Ось з конусами, під ексцентрик для задньої втулки.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначена для спокійного неагресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр: 10 мм.Довжина: 145 мм...
80 грн
До кошика
0
Виробник: Quando.Задня втулка Quando KT-A12R.Призначена для установки на гірські та міські велосипеди.Матеріал виробництва: корпус – алюміній, вісь – Cr-Mo сталь.Отвори для спиць: 36, 14G.Діаметр осі: Ø3/8" дюйма (9.5 мм.).Розміри осі: M9.5x135x145 м..
428 грн
До кошика
0
Група Shimano Nexus створена для найкомфортнішої і невимушеної міської їзди. Головною рушійною силою є планетарна втулка із внутрішнім високотехнологічним механізмом перемиканням передач, яка працює у стані спокою та при мінімальних зусиллях на педал..
5 588 грн
До кошика
0
Вісь задньої втулки на промах 6200 2RS, 180 мм, на гайках.Виробник: Китай.Підходить для встановлення на гірські, дорожні велосипеди.Призначено: для спокійного не агресивного катання.Матеріали виробництва: сталь.Діаметр осі з різьблення: Ø3/8" дюйма (..
155 грн
До кошика
0
Група Shimano Nexus створена для найкомфортнішої і невимушеної міської їзди. Головною рушійною силою є планетарна втулка із внутрішнім високотехнологічним механізмом перемиканням передач, яка працює у стані спокою та при мінімальних зусиллях на педал..
2 693 грн
До кошика
0
Група Shimano Nexus створена для найкомфортнішої і невимушеної міської їзди. Головною рушійною силою є планетарна втулка із внутрішнім високотехнологічним механізмом перемиканням передач, яка працює у стані спокою та при мінімальних зусиллях на педал..
5 691 грн
До кошика
0
Група Shimano Nexus створена для найкомфортнішої і невимушеної міської їзди. Головною рушійною силою є планетарна втулка із внутрішнім високотехнологічним механізмом перемиканням передач, яка працює у стані спокою та при мінімальних зусиллях на педал..
6 179 грн
До кошика
0
Група Shimano Alfine знаходиться в топі велосипедного обладнання для комфортної міської їзди, що має великий відгук у досвідчених велосипедистів, що цінують технології, легкість і надійність роботи. Високоякісні, обтічні компоненти, стильний дизайн, ..
18 122 грн
До кошика
0
Група Shimano Nexus створена для найкомфортнішої і невимушеної міської їзди. Головною рушійною силою є планетарна втулка із внутрішнім високотехнологічним механізмом перемиканням передач, яка працює у стані спокою та при мінімальних зусиллях на педал..
7 367 грн
До кошика
0
Група Shimano Nexus створена для найкомфортнішої і невимушеної міської їзди. Головною рушійною силою є планетарна втулка із внутрішнім високотехнологічним механізмом перемиканням передач, яка працює у стані спокою та при мінімальних зусиллях на педал..
5 691 грн
До кошика

Втулка заднього колеса: переваги, недоліки та відмінності різних моделей.

задняя втулка

Велосипедне колесо – досить складний елемент транспортного засобу. Воно складається більш ніж з п'яти різних комплектуючих. З покришки, камери, обода, спиць, втулки, касети та ротора. У статті йтиметься про втулку заднього колеса.

Які бувають втулки

Цей елемент класифікують за:

  • спосіб кріплення;
  • виду гальмівної системи;
  • виду перемикання передач;
  • матеріалів;
  • кількості спиць;
  • розмірів;
  • Призначення.

Давайте розглянемо класифікацію докладніше.

Втулки можуть кріпитися на раму за допомогою болта та гайки, або ексцентриком. Перший варіант більш дешевий та простий в обслуговуванні. Другий – більш дорогий, але водночас зручний. Адже якщо вам доведеться затиснути втулку, наприклад, після зміни камери, то ексцентрик можна зафіксувати руками.

Плавно переходимо до гальмівних систем. Існують втулки для гальма v-brake і під диск. Відмінність лише в наявності отворів для кріплення ротора. Якщо ви зараз їздите з гальмівною системою першого типу, підійде будь-яка модель, навіть з отворами. Але якщо у вас стоять дискові гальма, при чому не важливі гідравлічні чи ні, то сюди можна ставити тільки спеціальну втулку, як у другому варіанті.

На вигляд перемикання передач можуть бути втулки під тріскачкою і втулки під касету. Відрізняються вони лише проточкою під кріплення. Тремтіння накручується на різьблення, а касета замикається на кріпленні.

Тепер щодо матеріалів. Тут у велосипедиста є вибір між сталлю та алюмінієм. Сталеві втулки дешевші, але водночас важкі і піддаються корозії. Алюміній – дорожчий, легкий і не іржавіє. Радимо придивитися до останнього варіанту.

За кількістю спиць – це 16, 28, 32 та 36 штук. Тут усе просто. Якщо беремо меншу кількість спиць, то колесо стає легшим, але й менш міцним. Беремо більше штук – колесо трохи важче, але міцніше. Пам'ятайте, що втулка має бути розрахована точно під певну кількість.

При виборі враховуйте і довжину осі, і ширину втулки. Чим ширше і довше – тим важче та міцніше. І навпаки. Для міського велосипеда підійде задня втулка діаметром 0,9-1 сантиметрів і довгої осі 13,5-14,6 сантиметрів.

Класифікація втулки за призначенням

Цьому підзаголовку потрібно обов'язково приділити багато уваги.

Призначення бувають різні:

  1. Їзда містом у стабільному темпі;
  2. Пересування дорогою чи шосе з великою швидкістю;
  3. Стрибки та інші екстремальні види використання велосипеда.

Почнемо з їзди містом у спокійному темпі. Це можуть бути банальні подорожі до магазину або на роботу, можуть бути спільні подорожі в парку. Переплачувати за наворочені та понад міцні втулки немає сенсу. Сміливо купуйте комплектуючі за своїм бюджетом.

Пересування шосе з великою швидкістю. Тут важливу роль відіграють дві характеристики: міцність та легкість. Знову ж таки, багато залежить від кількості вільних грошей, які ви готові витратити на деталі. Якщо бюджет обмежений – придбайте алюмінієві втулки з ексцентриком. Якщо необмежений – карбонові на ексцентриці.

Для стрибків придбайте тільки алюмінієві широкі та довгі втулки з ексцентриковим затискачем. Це ваша безпека, пам'ятайте про це.

Підшипники для втулок

При виборі втулок потрібно знати які підшипники бувають. Є два види: кулькові та пром підшипники. Кулькові можуть бути як в «обоймі», так і насипні. Розглянемо переваги та недоліки обох видів.

Почнемо з кулькових. Даний вид підшипників характерний простою конструкцією та низькою ціною. Насипний варіант ще більш дешевий. Але вони можуть швидко вийти з ладу, їх часто потрібно змащувати та чистити, адже весь пил, бруд потрапляє на них. Через це кульки швидко стираються і стають непридатними.

Задня втулка на промислових підшипниках дорожча, але має більше переваг і майже не має недоліків. Проми закриті і ніякий пил, а тим більше бруд не потрапить на них. Такі підшипники немає потреби змащувати. Задні втулки на промах легше ковзають і мають більшу міцність. Вони використовуються для екстремальніших велосипедів.

Яка головна відмінність дешевих втулок від дорожчих

Відповідь на це питання – ущільнювачі. На дешевих втулках вони неякісні та пропускають багато пилу, вологи та бруду. У зв'язку з цим підшипники зношуються і колесо може просто заклинити. Втулки з високою ціною мають якісні ущільнювачі, що дають змогу безпечно експлуатувати велосипед до 10 тисяч кілометрів.

Техобслуговування задніх втулок

Своєчасне миття, чищення та мастило продовжує життя деталей, а також зменшить витрати на ремонт чи заміну. Кулькові підшипники можна просто почистити та змастити, звичайно, якщо вони гаразд. Проми рекомендується обслуговувати рідше, але не чистити, а одразу змінити.

Купівля якісної та недорогої задньої втулки

Інтернет-магазин Фрікке пропонує велосипедистам купити втулки заднього колеса Shimano всіх моделей. Також у каталозі ви зможете знайти деталі всіх світових виробників, ціна яких є найкращою в Україні. Працює швидка доставка по Україні та самовивіз у Дніпрі. Замовляйте тільки якісні брендові комплектуючі, і ви не постійно переплачуватимете за ремонт.

Дата поновлення редакції 06,09,2023.