0 грн
Зробити замовленняШарніри та амортизатори у раму двопідвісу.
Задня амортизація складається з пристрою, що амортизує, і втулки рухомої рами велосипеда, яка запресовується в шарнір біля кареткової склянки. Як правило, така система амортизації стоїть на бюджетних велосипедах початкового рівня цієї специфікації. Не секрет, що ця система амортизації є досить жорсткою, простіше сказати примітивною, яка не має підшипників. Через це, найчастіше за нетривалий час, можуть виникати люфти, скрипи внаслідок посиленого зносу, тертя та попадання бруду. Підшипники можуть допомогти, але потрібно багато часу, щоб знайти відповідні під діаметр шарніра і правильно їх запресувати, оскільки він має нестандартний роз'єм, і рідко з ними сумісний. Щоб не мучитися з усіма технічними складнощами сумісності, найпростішим рішенням буде втулка рами двопідвіси купити. При цьому уважно зробити всі потрібні виміри з точністю до десятих міліметра і по можливості, мати гарне мастило.
Задній амортизатор двопідвісного велосипеда
Велосипед з амортизатором на рамі може мати різні конструкції пристрою, що амортизує, і відповідно місце установки, все залежить від технічних розробок виробника і рівня самого байка. Ціна також відрізняється. Амортизатор буває у пристрої компресії пружинним, пружинно-масляним, повітряним. Є також комбіновані амортизатори із пружиною у закритому пластиковому або гумовому чохлі. Розберемо їх по порядку:
- Пружинні задні амортизатори відносять до бюджетного рівня через підвищену жорсткість і важкість конструкції, якщо брати до уваги сталеву основу пружини. Але в екстремальних дисциплінах, наприклад фрірайді їх також застосовують тільки з титановою пружиною, пом'якшуючим демпфером при максимальному стисканні, вона легша у вазі і значно надійніша, що гарантує стабільну роботу.
- Пружинно-масляний амортизатор двопідвісного велосипеда має невеликий закритий масляний картридж, який встановлений усередині пружини, що не дає амортизатору розгойдуватися під час обробки нерівностей дороги.
- Повітряні закриті амортизатори – атрибут дорогих двопідвісів високого рівня. Вони набагато легші за пружинний механізм і мають безліч варіацій. Принцип роботи амортизатора полягає в стиснутому повітрі, що закачується спеціальним насосом через клапан під певне значення тиску, що може регулювати вагу райдера, ступінь амортизації (м'яка, жорстка) та інші тонкі налаштування. Недоліком є їхня ціна, вони дорогі, причому кожен виробник вигадає всілякі інновації, також за важких умов експлуатації, падінь, ударів, не в міру агресивних доріг – можуть безповоротно вийти з ладу, доведеться амортизатор рами велосипеда купити новий.
- Пружинні амортизатори у пластиковому або гумовому чохлі - це пристрої для легкого бездоріжжя, вони пом'якшують нерівну поверхню в міських та змішаних умовах їзди, але не призначені для екстриму. Такі амортизатори оптимізовані для запобігання попаданню бруду та вологи для більш надійної роботи.
Таким чином, всі вищезгадані нюанси важливі для Вашого комфорту, безпеки та нормальної роботи всієї системи амортизації. Їх потрібно враховувати, як і умови експлуатації Вашого байка. Не забувайте стежити за технічним станом свого великого і якщо Вам потрібно замінити амортизатор рами задній для велосипеда або оновити інші запчастини, тоді широкий каталог інтернет магазину Фрікке наш багатий досвід і веломайстерня завжди у Вашому розпорядженні. Придбаний у нас товар можна забрати самовивозом із міста Дніпро або скористатися можливістю «доставка по Україні».
Дата поновлення редакції 07,09,2023.