0
0

Штир підсідельний

0
Холодне кування.Гарантує надійне кріплення.Легко знімається, простий у користуванні...
1 891 грн
До кошика
0
Виробник: Kalloy (Uno) (Тайвань).Підсідельний хомут Kalloy XC-60 під ексцентриком.Матеріал: анодований алюміній.Діаметр: 28.6 мм.Висота: 15 мм.Колір чорний...
98 грн
До кошика
0
• Матеріал: Алюміній 2014• Особливості: регульований кут від -15° до +15°• Розмір: Ø31.6мм, 350мм• Зміщення: 20мм• Колір чорний• Вага: 243 гр. (при Ø27,2 х 300 мм)..
969 грн
До кошика
0
Виробник: ZOOM (Китай).Підсідельна труба ZOOM SP-102 без замка.Діаметр: 25,4 мм.Довжина: 350 мм.Матеріал: алюміній.Колір: сріблястий...
230 грн
До кошика
0
Виробник: Kalloy (Uno) (Тайвань).Підсідельний хомут Kalloy SC-203 під шестигранник.Матеріал: анодований алюміній.Діаметр: 34.9 мм.Висота: 15 мм.Колір чорний...
159 грн
До кошика
0
Виробник: ZOOM (Китай).Підсідельна труба ZOOM SP-102 без замка.Діаметр: 27,2 мм.Довжина: 350 мм.Матеріал: алюміній.Колір: сріблястий...
230 грн
До кошика
0
Виробник: ZOOM (Китай).Підсідельна труба ZOOM SP-C239 із зміщеним офсетом відноситься до компонентів аматорського рівня.Призначена для встановлення на гірські, дорожні та міські велосипеди.Матеріал виробництва: з алюмінієвого сплаву, що дозволяє змен..
496 грн
До кошика
0
Виробник: ZOOM (Китай).Підсідельна труба ZOOM SP-C239 із зміщеним офсетом відноситься до компонентів аматорського рівня.Призначена для встановлення на гірські, дорожні та міські велосипеди.Матеріал виробництва: з алюмінієвого сплаву, що дозволяє змен..
470 грн
До кошика
0
Виробник: ZOOM (Китай).Підсідельна труба ZOOM SP-102/EN-M без замка.Діаметр: 27,2 мм.Довжина: 350 мм.Матеріал: алюміній.Вага: 155 грам.Колір чорний...
178 грн
До кошика
0
Виробник: ZOOM (Китай).Підсідельна труба ZOOM SP-102/EN-M без замка.Діаметр: 25,4 мм.Довжина: 350 мм.Матеріал: алюміній.Колір чорний...
162 грн
До кошика
0
Виробник: Китай.Підсідельна труба без замка.Діаметр: 25,4 мм.Довжина: 350 мм.Матеріал: сталь.Колір: сріблястий...
103 грн
До кошика
0
Виробник: FSA (Full Speed Ahead).Підсідельна труба FSA ENERGY SBS SB20При виробництві даної труби застосовувалося 3D-кування та обробка на ЧПУ обладнанні.Призначення: Road.Матеріал виробництва: алюміній 6066Діаметр: 31.6 мм.Довжина: 350 мм.Офсет: 20 ..
2 829 грн
До кошика
0
Виробник: FSA (Full Speed Ahead).Підсідельна труба FSA ENERGY SBS SB20При виробництві даної труби застосовувалося 3D-кування та обробка на ЧПУ обладнанні.Призначення: Road.Матеріал виробництва: алюміній 6066Діаметр: 27.2 мм.Довжина: 350 мм.Офсет: 20 ..
2 829 грн
До кошика
0
Виробник: FSA (Full Speed Ahead).Підсідельна труба FSA GOSSAMER SB20Призначення: Road.Матеріал виробництва: алюміній 6061Діаметр: 27.2 мм.Довжина: 350 мм.Офсет: 20 мм.Кріплення сідла: для стандартного сідла на рейках (Ø7 мм або овальних напрямних 7X9..
1 903 грн
До кошика
0
Виробник: FSA (Full Speed Ahead).Підсідельна труба FSA GOSSAMER SB20Призначення: Road.Матеріал виробництва: алюміній 6061Діаметр: 31.6 мм.Довжина: 350 мм.Офсет: 20 мм.Кріплення сідла: для стандартного сідла на рейках (Ø7 мм або овальних напрямних 7X9..
1 903 грн
До кошика
0
Виробник: Китай.Підсідельна труба без замка.Діаметр: 25,4 мм.Довжина: 250 мм.Матеріал: сталь.Колір чорний...
75 грн
До кошика
0
Виробник: Китай.Підсідельна труба без замка.Матеріал: сталь.Діаметр: 25,4 мм.Довжина: 380 мм.Вага: 203 грами.Колір: сріблястий...
95 грн
До кошика

Підсідельний штир.

штырь подседельный

Перед тим, як купити підсідельний штир, дізнайтеся, що є на велосипедному ринку. До цієї деталі кріпиться сідло велобайка. Підсідельна труба відповідає за безпечну їзду велосипедом. Її поломка може призвести до серйозної травми.

Для виготовлення цієї деталі застосовуються різні матеріали: сталь, карбон, алюміній тощо. Деталь роблять із катаних труб, попередньо відшліфованих. Замки виготовляються з легкого алюмінію, елементи кріплення з міцної сталі, титану.

Карбонові моделі важать легше за алюмінієві. Вони цінуються серед велосипедистів, але мають доволі високу ціну. Для екстремальної їзди існують спеціальні штирі із вигнутою формою.

Деталь із амортизатором зменшує вібрації під час руху, пом'якшує неприємні відчуття на нерівній дорозі.

Штир має різну товщину стінок. У місці найбільшого навантаження (з'єднання штиря та труби) вони потовщені. А біля замку, навпаки, тонші. Це називається «баттінг». Таким чином, вдається досягти зниження ваги та збільшення надійності.

Види підсідельних штирів

Сучасні виробники пропонує кілька варіантів:

Зі знімним замком

Така модель виготовляється із сталевої каліброваної труби. Довжина може бути від 20 до 45 см, діаметр 222 см.

Штир встановлюється у трубі рами, фіксується міцним хомутом. Зверху надівається замок, до якого кріпиться сідло одним болтом і гайкою. Внизу цього вузла знаходиться затискач.

Можна регулювати вертикальний нахил сидіння. Така конструкція використовується на велосипедах багато років, є простою та надійною.

Одноболтовий

На сучасних велосипедах встановлений підсідельний штир із затискачем, який закріплюється за допомогою одного болта. Якщо він зламається, то сідло відпаде. Безпечніше їздити на сидіннях, закріплених двома болтами.

Двоболтовий

У цій конструкції болти для затиску знаходяться з різних боків від підсідельної труби. Вони дозволяють точно фіксувати положення сидіння, його нахил. Двоболтовий механізм безпечніший і надійніший, ніж одноболтовий.

Підсідельний штир відноситься до категорії деталей, що відповідають за безпеку життя велосипедиста. Тому краще купити міцні, надійні конструкції.

У магазині Фрікке ви знайдете моделі виробників із хорошою репутацією за доступною ціною. Доставка по Україні. Жителі Дніпра можуть забрати замовлення самостійно.

Дата поновлення редакції 08,09,2023.