0
0

28 Pride ROCX 8.2 рама - M 2020 GREEN/BLACK, зелений

Відгуки:
(0)
  • Виробник: Pride
  • Модель: SKD-85-73
  • Наявність: Нет в наличии
19 350 грн
Основні характеристики
Всі характеристики
Вікова категорія: Для дорослих
Вид велосипеда: Гравійний велосипед
Вилка: PRIDE алюміній 6061T, тверда
Гарантія обладнання: 1 рік
Гарантія рами: 1 рік
  • Огляд товару
  • Характеристики
  • Відгуків (0)
  • Питання (0)

Гравійний велосипед 28 Pride ROCX 8.2

 Гравійник 28 Pride ROCX 8.2 став своєрідним золотим перетином у даній лінійці українського виробника, який швидко став популярним через якісне складання, вищого рівня навісних компонентів та застосування надійних матеріалів разом з новітніми технологіями виробництва. Досить потужний профіль, гармонійні лінії, трендова палітра забарвлення, ефектний зовнішній вигляд нічим не поступаються моделям від виробників зі світовим ім'ям. Надійно збалансована рама оптимальної довжини, комфортна посадка, правильно підібраний кут рульової склянки, загальна концепція велосипеда передбачає можливості швидкісного шосейника та прохідності МТВ ідеально підходить гонщикам, які люблять і швидкість та подорожі по пересіченій місцевості незалежно від якості дороги та кілометражу.


Технологічні та функціональні особливості 28 Pride ROCX 8.2


Рама виконана із спеціального алюмінієвого сплаву (6061Т) за технологією гідроформінгу, з нього також виготовлено ригідну вилку, що дає відмінний запас жорсткості, міцності, зносостійкості, а також необхідну у важких умовах експлуатації – легковагість. Це ключові параметри, оскільки нерівні, рельєфні ділянки бездоріжжя дають сильні, що руйнують вібрації, а алюмінієві рама та вилка відмінно їх гасять без будь-яких збитків для матеріалів конструкції. До того ж зручна посадка, маневреність та керованість завдяки ергономіці рами та кермової склянки дозволяють райдеру з однаковим комфортом долати бездоріжжя та прискорюватись на гладких ділянках шосе.

Ще один додатковий бонус – профіль рами та ноги вилки буквально скрізь, де можна, обладнані кріпленнями для фляг з водою, насоса, заднього багажника, бардачку для інструментів, інших нарамних сумок та вело аксесуарів, здатних повністю зняти навантаження з плечей гонщика, зробивши цей байк його другий будинок на колесах.

Легко котити ґрунтовими доріжками в самому серці природних ландшафтів, справлятися з крутими підйомами і без проблем скочуватися з лісових пагорбів, розганятися і мчати на повних вітрилах швидкісним шосе дозволяє продуктивна трансмісія на 18 передач. Це 9-швидкісна касета Shimano HG200 разом із системою шатунів Prowheel RPL на 2 зірки з інтегрованим валом та кареткою на виносних підшипниках. Тобто все навісне обладнання впевненого середнього класу. Перемикання задніх та передніх передач, а також гальмування суміщене у двох ергономічних важелях спеціальних манеток Shimano Sora ST-R300, що працюють за технологією dual control (подвійного контролю).

Повністю контролювати ситуацію в небезпечних моментах шляху, миттєво урезонити швидкість та зупинитися допоможе дискова механічна система гальмування Avid BB5 Road, яка гарантує потужне та надійне гальмування за будь-якої погоди та температури навколишнього середовища.

  Колеса розміром 28 дюймів стали класичним стандартом для гравел байків, що оптимально підходять як для асфальту, так і для гравію, укоченого ґрунту. Вони посилені двома алюмінієвими стінками, мають ширину 17 мм, підходять для безкамерки. Взуті в напівсликові покришки 40 мм CST Tirent зі світлою боковиною – універсальний варіант для асфальту та ґрунтовки.


Кому підійде Прайд Рокс 8.2


Цю модель гравел байка найчастіше розглядають власники потужних МТВ, щоб оптимізувати швидкісні режими та легше переміщення на бездоріжжі з крутими спусками та підйомами, а також у затяжних турах, де гірський велосипед не зможе конкурувати через свою специфіку. Але купити гравійний велосипед 28 Pride ROCX 8.2 зможе і новачок, який, приміром, живучи за містом, хоче з однаковим комфортом пересуватися на пересіченій місцевості, їздити в зону на роботу і повертатися назад. Або городянин, що любить природні простори та швидкісні асфальтовані траси мегаполісів. Ціна на цей гравел більш ніж доступна і зможе задовольнити бюджет та переваги кожного веломана, який бажає освоїти найуніверсальнішу машину.

Характеристики
Атрибути
Вікова категорія Для дорослих
Вид велосипеда Гравійний велосипед
Вилка PRIDE алюміній 6061T, тверда
Гарантія обладнання 1 рік
Гарантія рами 1 рік
Гріпси Pride
Діаметр коліс 28
Підбір рами по росту 18 (зріст 165-178см)
Рік 2020
Розмір рами 18
Специфікації рами PRIDE алюміній 6061Т, 700с
Бренд зареєстрований Україна
Матеріал рами Алюмінієва
Задній амортизатор Немає
Країна виробник Україна
Умови доставки Доставка велосипеда до відділення компанії перевізника – БЕЗКОШТОВНО. Комісію за післяплату оплачує покупець.
Вага 11,9 кг
Максимальна вага велосипедиста 120 кг
Кількість швидкостей 18
Модельний ряд Pride ROCX
Підсідельна труба 31,6x350мм, алюміній
Укладання тросиків Зовнішня
Тип задніх зірок Касета
Винос PRIDE, S = 60мм, M = 75мм, L \ XL = 90мм, алюміній
Додатково Виробник може укомплектувати велосипед іншими компонентами без попередження споживача
Тип шатунів Система 2 зірки
Гальмівні ручки Алюмінієві
Колір GREEN/BLACK
Сідло Pride
Задні гальма Дисковий механічний
Ручки перемикання Моноблоки
Касета Shimano HG200-9, 11-32, 9ск
Переднє гальмо Дисковий механічний
Манетки Shimano Sora ST-R3000, 2x9 ск.
Модель заднього гальма Avid BB5 Road
Обода Алюмінієві, подвійні, під безкамерку, 17мм
Передній перемикач Shimano Claris R2000
Задній перемикач Shimano Acera M3000, середня лапка
Покришки Напівслік CST Tirent 700x40c
Модель переднього гальма Avid BB5 Road
Втулка задня Quando, алюміній, 32 спиці
Шатуни Prowheel RPL, SM=170, LXL 175мм, 34/46Т, алюміній, порожня вісь
Втулка передня Quando, алюміній, 32 спиці
Кермо PRIDE, 31,8, шириною S = 400, M = 420, L \ XL = 440мм, компакт, баттінг, алюміній
Спиці 14G
Кошик Нет
Задній гальмівний диск 160 мм
Передній гальмівний диск 160 мм
Підвіска Без амортизації
Відгуків (0)

Немає відгуків про цей товар.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.