0
0

Найпоширеніші міфи про велосипед

Міфи про велосипеди

Більшість людей, які замислюються про купівлю нового велосипеда, провівши якусь кількість часу в інтернеті на цю тему, досить легко трапляються в мережі найпоширеніших міфів і під їх впливом часто схильні робити неправильний вибір. Ми хочемо застерегти Вас від цього та поговорити про те, як уникнути нав'язаних думок та придбати велосипед, що задовольняє Ваші запити та очікування. У цій публікації ми зібрали найпоширеніші міфи про велосипеди, які намагатимемося повністю розвінчати.

 

Найкращі велосипеди – гірські

 

Насправді найкращий велосипед досить розмите поняття. «Найкращий велосипед» потрібно розглядати з погляду індивідуальних фізичних параметрів, особистих переваг їзди та умов експлуатації. Це стосується й гірських велосипедів. Потрібно визнати, гірські велосипеди стали найпопулярнішими в наш час і б'ють рекорди з продажу, але всупереч стереотипам, що склалися про їх універсальність, це спеціальний байк, що підходить не для всіх доріг і умов експлуатації. Шлях велосипедиста-початківця переважно припадає на асфальтові покриття, а гірський велосипед через потужні параметри (колеса, покришки, рама, амортизаційна вилка) не ефективний у міських асфальтових джунглях, для цього призначений більш субтильний міський великий. Але якщо Ви живете у сільській місцевості або більшу частину шляху проїжджаєте природними ландшафтами та ґрунтовими дорогами, безумовно, гірський велосипед буде оптимальним рішенням.

 

Кращі велосипеди з дисковими гальмами

 

Тут ми стикаємося з упередженням, що дискові гальма – це останнє слово в велосипедній індустрії. Будь-яка техніка має свої плюси та мінуси, питання лише в тому, який тип байка підходить Вам за цілями їзди. Дискові механічні та гідравлічні гальма мають свої переваги: вони краще пристосовані для їзди на пересіченій місцевості, в дощ, сльота, їхня ефективність перевершує ободні V-brake, але запитайте у себе: як часто я кручу педалі в таких умовах? Якщо відповідь негативна, то скоріше дискові гальма Вам не потрібні. Проста система вібрейків не менш ефективна в гальмуванні, її компоненти не вимагають витратних витрат, і якщо Ви віддаєте перевагу спокійним прогулянкам вихідного дня замість екстремальних спусків і ландшафтних зигзагів, тоді не варто переплачувати за дискові гальма.

 

Топове навісне обладнання

 

Важливо розуміти – чим вищий клас навісного обладнання, тим воно вузькоспеціальне та дороге. У хід йдуть полегшені і надміцні матеріали, незвичні для велосипедиста-початківця конструкції перемикачів, складності в налаштуванні, низький охоплення сумісності з іншими запчастинами, вихід з ладу однієї деталі трансмісії може потягнути за собою заміну наступних компонентів, які не легко знайти. Тому не варто ставити собі завищені цілі, особливо, коли вони не підходять під звичайні велосипедні моціони. Якщо дозволяють фінансові можливості можна обійтися середнього рівня компонентами, в інших випадках початковий рівень далеко не поганий, головне, щоб вони були фірмовими, це запорука успішної роботи та злагодженості всього функціоналу. Звичайному велосипедисту не потрібно випробовувати обладнання як у професійних велосипедних дисциплінах, йому потрібен комфорт пересування, зручність посадки, безпека, захищеність від зовнішніх факторів, щоб велосипед йому підходив і подобався.

 

Сучасний, якісний велосипед – це дорого.

 

Поклавши руку на серце, ми можемо констатувати, що часи дешевих якісних товарів давно пішли в небуття, а між велосипедами минулого століття та сучасної доби дистанція разюча, йдеться про технічну досконалість. Сучасний, нормальної якості велосипед коштує в середньому 500$. З огляду на вітчизняну соціально-економічну розмитість середнього класу важко визначити цю суму як еквівалент дорогою/недорогою для середнього українського мешканця. Можна сказати, що вона не дорога, і не дешева. Якщо йдеться про дитячий та підлітковий велосипеди, тоді вони будуть відчутно дешевше 200-300 $, але і за таку ціну можна купити цілком пристойний байк для дорослих. Найвигіднішим рішенням буде придбати велосипед взимку або за пару місяців до відкриття сезону, коли діють значні знижки, Ви без особливих витрат зможете купити гідний велосипед, який прослужить довгі роки. Тому не думайте, що сучасний велосипед – недосяжне задоволення.

 

Жіночий велосипед вибрати дуже важко, їх мало на ринку

 

Жіночі велосипеди відрізняються від чоловічих через анатомічні особливості прекрасної статі. Вони легші, компактніші, із заниженою верхньою поперечиною або зовсім без неї, але це, звичайно, не означає, що їх важко знайти на ринку. Будь-який світовий виробник має в арсеналі жіночі моделі велосипедів різних розмірів та модифікацій. Інша річ, що відсоток дівчат-велосипедисток на наших теренах, скажімо, не такий як хотілося. Звідси і йде коріння цього міфу: через відносно невеликий попит на жіночі велосипеди в нашій країні, постачальники не особливо прагнуть розширювати цей ринковий сегмент новими моделями та брендами, але ситуація легко вирішується при індивідуальному замовленні з інтернет-магазинів, офіційних дилерів, які тісно співпрацюють з національними та міжнародними службами доставки.



Велосипед китайського виробництва не котить

 

Насправді виробників, які випускають велосипеди не в Китаї, можна перерахувати на пальцях однієї руки і через дорогу робочу силу їх продукція знаходиться на найвищих рубежах вартості. Наприклад, легендарний французький велосипедний бренд Look стверджує, що всі розробки та виробничі процеси ведуться безпосередньо у Франції, пропонує споживачам досить широкий вибір байків, але їх ціна починається від 2,000$ і може в середньому досягати 10,000$, причому це навіть не найкрутіші шосейники. Якщо такі купівельні можливості є – чому ні. Однак сучасний ринок все більше підкоряється законам рентабельності виробництва і більшість провідних американських та європейських вело брендів давно перенесли своє виробництво на материковий Китай та острів Тайвань. Тому переважна частина велосипедів на сьогоднішньому глобальному ринку мають китайське походження і не треба думати, що вони не котять. Звичайно, серед цієї множини можна легко натрапити на низькопробну no name продукцію, але вона найчастіше виставляється не в спеціалізованих велосипедних магазинах, а в супермаркетах та інших торгових центрах для масових споживачів різних товарів. Просто уникайте таких місць для покупки велосипеда, а звертайтеся до профільних магазинів, де Вас проконсультують з усіх тонкощів вибору байка.

 

Купивши новий велосипед потрібно відразу міняти на ньому педалі та інше обладнання

 

Придивляючись до велосипедів початково-середнього рівня, Ви можете помітити тенденцію: виробник намагається заощаджувати на навісному устаткуванні, але, незважаючи на свій початково-середній рівень, воно фірмове, а отже, цілком прийнятної якості в роботі. Те ж саме стосується і педалей, якщо вони пластикові, то не поспішайте їх міняти на алюмінієві чи магнієві. Сьогодні пластик - це зовсім інший полімер, ніж він був наприкінці двадцятого століття, до нього додають нейлон, скловолокно, що по міцності не поступається металевим сплавам. До того ж пластикові педалі легші, найменш травматичні та безпечні в експлуатації. Для початку спробуйте свій байк у найближчому сезоні, тільки досвід їзди може показати очевидні мінуси, якщо вони з'являться, їх можна усунути постфактум.

 

Велосипед погано позначається на чоловічому здоров'ї, а у жінок ноги стають товстими.


Що стосується поширеного міфу про зниження чоловічої потенції при їзді велосипедом, то поспішаємо Вас запевнити: виходячи з особистого досвіду катання, таких проблем ніколи не виникало. Але в інтернеті можна знайти дослідження, які стверджують протилежне. Потрібно наголосити, що ці дослідження, як заявляють їхні ініціатори, стосувалися професійних гонщиків шосейного спорту, яким доводиться щодня жити велосипедом. Додайте ще специфічно витягнуте, жорстке сідло, що використовують професіонали, і Ви самі зможете зрозуміти для себе величезну різницю у навантаженні на простату при використанні аматорського великого з комфортним сідлом.

Подібна ситуація і з жіночими ногами. Якщо взяти до уваги фігури професійних велогонщиць, то ноги у них справді підкачені, але до штангістів їм ще далеко, і це добре. А якщо серйозно, то вся річ у виснажливих тренуваннях, затяжних змаганнях на межі фізичних можливостей. Визначено, що використання жінками велосипеда не з професійною метою ніяк не сприятиме збільшенню м'язової маси ніг, швидше навпаки – спалювання зайвого жиру, рельєфність, пружність нижніх кінцівок буде тільки на користь і ще більше прикрасить прекрасну половину людства.

 

Їздити велосипедом вкрай небезпечно

     

Якщо дотримуватися правил особистої безпеки (одягати велошлем, велоокуляри, використовувати освітлення, попереджувальні та світловідбиваючі елементи) дотримуватись регламентованих норм поведінки на дорозі, то велосипед стає найбезпечнішим транспортним засобом всупереч усім критикам. При середній велосипедній швидкості 12-15 км/год зупинитися можна за пару секунд, всі маневри не вимагають спеціальних навичок, з велосипедом Ви не дізнаєтесь що таке пробки, затори в час пік, зайняті місця для паркування, витрати на бензин, олію та всіх проблем , що пов'язують по руках та ногах автомобілістів.

 

Висновки

 

Ми постаралися розвінчати найпоширеніші міфи про велосипед і сподіваємося, що стаття допоможе уникнути надуманих помилок. Насправді їх величезна кількість, врахувати їх повністю не вдасться, але Ви завжди зможете прояснити всі хвилюючі питання з велосипедної тематики, просто звернувшись до нас.


З повагою, інтернет-магазин Frikke

Коментарі